Hizmet Sözleşmemiz

Bu sözleşme internet tabanlı hasta bilgi yönetim sistemini (ürün olarak anılacaktır) sağlayan, Dumlupınar Mahallesi Kızılırmak Caddesi Plaza Apartmanı A-BLOK No:7 Daire:29 Nilüfer, Bursa Türkiye (0224 323 04 66) adresine mukim Hayal Mahsulleri Ofisi - (DentalSoft olarak anılacaktır) ile 11. maddede detayları ile tariflenen kişi/kurum(Müşteri olarak anılacaktır) arasında ürün ve ürüne ait olan http://www.dentalsoft.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile yapılacağını belirtir. Sözleşme esnasında verilen bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından bu bilgilerin hatasız, eksiksiz ve doğru verdiği varsayılmaktadır. Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt eder.

İş bu sözleşme müşterinin sözleşme esnasında vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olduğu hizmet kullanımlarını ve alacağı hizmetler karşılığında DentalSoft’ a ödeyeceği ücretleri, bu ücretlerin karşılığında DentalBulut ’un müşteriye sunacağı hizmetleri düzenleyecektir. DentalSoft, ileride şirket yapısında oluşabilecek değişiklikler nedeniyle, işbu Sözleşme kapsamındaki işin bir başka şirkete devredilmesi söz konusu olduğu durumda, Sözleşmeyi sözü edilen yeni firmaya, aynı koşullarda devredebilecektir. Bu durum sözleşmenin yükümlülüklerinin yeni firma ve müşteri tarafından aynen yerine getirmesine bir engel teşkil etmeyecektir.

DentalBulut sunduğu üründe Diş Hekimi muayenehanelerine yönelik randevu takibi, hasta bilgileri ve takibi, gelir-gider takibi, raporlama, sms ve e-posta ile bilgilendirme, tedavi bilgileri girişi ve takibi, hastaya ilişkin dosya kayıt etme gibi yönetimsel işlemlerin otomasyona bağlanmasını taahhüt eder. Ürün 7/24 çevrimiçi olarak çalışan yapısıyla istenilen her yerde muayenehane yönetim işlemlerine ulaşılmasına imkân tanıyacaktır. DentalSoft, ücretin tahsili ile beraber söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt etmektedir.

DentalSoft, müşterinin ürüne yükleyeceği dosyalar için 1GB ve bu dosyaların yedekleri için 1GB olmak üzere toplamda 2GB veri alanını müşteriye tahsis edecektir. Asıl veri alanının dolması ve müşterinin talep etmesi durumunda ekstra veri alanı ayrıca ücretlendirilerek müşterinin kullanımına tahsis edilecektir. Müşterinin sisteme metinsel veri (hasta bilgileri, tedavi bilgileri, ajanda kayıtları gibi) girmek suretiyle yaptığı kayıtların tutulacağı veri tabanı alanları için herhangi bir kısıtlama ve ek ücretlendirme bulunmayacaktır.

Ürün ücretlendirmesi, lisans başlangıcında yıllık olarak yapılacak olup lisans bitimine kadar kullanıcılar herhangi bir aylık ücret ödemeyeceklerdir. Lisans ücreti KDV dâhil olarak toplam miktar şeklinde belirtilerek müşteri tarafından yıllık olarak tek seferde fatura karşılığı ödenecektir.

Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra DentalSoft, sözleşmede detayları belirtilen hizmete ilişkin erişim bilgilerini ve şifreleri müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin gizliliği müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan DentalBulut sorumlu tutulamaz.

Müşteri aldığı hizmet dahilinde DentalBulut tarafından müşteriye yapılan veya sitede yayınlanan beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hizmetten faydalanırken DentalBulut tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu üründe kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz, devredemez.

DentalSoft yalnızca Ürün'e ilişkin altyapı ve hizmeti sağlamakta olup Ürün'de oluşturulan ve paylaşılan bilgi ve belgelere ilişkin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Müşteri, Ürün'de oluşturulan belgelerin veya Ürün'e yüklenen bilgi ve içeriklerin doğru ve hukuka uygun olduğunu, Ürün dahilinde barındırdığı tüm bilgi ve dokümanlardan, e-posta, sms hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların herhangi bir hak ihlaline sebep olmayacağını kabul ve taahhüt etmektedir. Ürün'de oluşturulan ve paylaşılan içeriklerin ve bunlarla ilgili diğer süreçlerin sosyal güvenlik ve iş hukuku başta olmak üzere ilgili mevzuata uygun olmasının sağlanması münhasıran Müşteri'ye aittir. Ürün'ün işbu Sözleşme ve ilgili mevzuata uygun olmayan şekilde kullanımı nedeniyle, Müşteri'nin Ürün'den faydalanma imkanı kısmen veya tamamen askıya alınabilinecek olup, bu konuda doğabilecek uyuşmazlıklardan dolayı DentalBulut herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

Müşteri, Ürün'e Müşteri tarafında kişisel verileri yüklenecek hesaplar bakımından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında veri sorumlusu sıfatına haiz olduğunu, kişisel verilerin Ürün'e yüklenmesi ve veri işleyen sıfatını haiz DentalBulut tarafından bu verilerin işlenmesi de dahil olmak üzere bu kapsamda Müşteri tarafında Ürün'e kayıt edilmiş hesaplardan gerekli onayların alınması, Müşteri tarafından Ürün'e kayıt edilmiş hesaplara gerekli bilgilendirilmelerin yapılması ve ilgili mevzuat kapsamındaki yükümlülüklerin yerine getirilmesinin münhasıran kendi sorumluluğunda olduğunu, bu kapsamda DentalSoft'un maruz kalabileceği her türlü talep ve zararın kendisine rücu edileceğini kabul eder.

Müşteri, DentalBulut'un, Ürün kapsamında Müşteri veya Müşteri tarafında ürüne kayıt edilmiş hesaplar tarafından paylaşılan bilgi ve belgeleri kullanarak, söz konusu bilgi ve belgeler içindeki kişisel verileri anonimleştirmek suretiyle, Müşteri ya da Müşteri tarafında ürüne kayıt edilmiş hesapların kimliğini ifşa etmeden istatistiki değerlerndirmeler yapabileceğini kabul eder.

DentalSoft tarafından Site ve Ürün'ün iyileştirilmesi ve geliştirilmesine yönelik olarak ve/veya yasal mevzuat çerçevesinde Site'ye erişmek için kullanılan internet servis sağlayıcısının adı ve Internet Protokol(IP) adresi, Site'ye erişilen saat, Site'de bulunulan sırada erişilen sayfalar ve Site'ye doğrudan bağlanılmasını sağlayan web sitesinin İnternet adresi gibi birtakım bilgiler toplanabilir.

DentalSoft, Müşteri'nin bilgilerini yasal bir zorunluluk olarak istendiğinde, yasal gereklere uygun hareket etmek ve DentalSoft'a tebliğ edilen yasal işlemlere uymak ve Ürün ve DentalBulut'un haklarını ve mülkiyetini korumak ve savunmak için gerekli olduğuna iyi niyetle kanaat getirdiği hallerde açıklayabilir.

Site ve ürün'ün virus ve benzeri amaçlı yazılımlardan arındırılmış olması için mevcut imkanlar dahilinde tedbir alınmıştır. Bunun yanında nihai güvenliğin sağlanması için Müşteri'nin kendi virus koruma sistemini tedarik etmesi ve gerekli korunmayı sağlaması gerekmektedir.